keskiviikko 27. helmikuuta 2013

kuvat kansiin

Joku joskus kysyi, että jos mun kodissa syttyisi tulipalo, niin minkä yhden asian sieltä pelastaisit. Vastasin valokuvat. Oon ollut varmasti todella raivostuttava ollessani aina se, joka on kulkenut kamera kädessä, tai pyydellyt ihmisiä ottamaan meistä valokuvia. Onneksi oon vähän rauhoittunut niistä ajoista, vaikka edelleen tykkäänkin kuvata. Sen lisäksi, että ne kuvat täyttää tietokoneen levytilan, oon koonnut ne myös albumeihin. Pidän siitä, että ne ovat konkreettisesti tallessa, jolloin ei tarvitse pelätä, että milloin kone hajoaa ja samalla kuvat katoaa.

Muiden syvistä huokailuista huolimatta, oon kuitenkin onnellinen, että kuvia on kertynyt niin paljon. Niihin ja niiden tuomiin muistoihin on ihanaa palata. Ne muistuttavat ikimuistoisista hetkistä ja ihmisistä. Silloin, kun on mieli apea, saatan ottaa albumit käteen ja selata ne läpi. Hymyssä suin.

Näihin kuviin :)

Alelöytö albumien säilytykselle.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti